خانماوام نی نی هاتون گرفتین ؟چقدبود؟

۱۰ پاسخ

به ما که هنوز ندادن

من هنوز ثبت نام نکردم سایت بازنمیشه برام

آره ما ۶ ماه بعد تولد پسرم گرفتیم
۴۴ ت
۶ ماه تنفس داشت برای قسط ،
اردیبهشت اقساطش شروع شده ۱۶۰۰ ت

اره گرفتیم تو هنوز نگرفتی؟

پارسال گرفتیم ۴۰ تومن

اره ،۴۴ تومن

من الان یکساله اماده به ضامن نمیدن

ماهمچنان تونوبتیم

بچه سوم بود😊 ۱۳۰

بله ۴۴تومن

سوال های مرتبط

مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی