به ما که هنوز ندادن
من هنوز ثبت نام نکردم سایت بازنمیشه برام
آره ما ۶ ماه بعد تولد پسرم گرفتیم
۴۴ ت
۶ ماه تنفس داشت برای قسط ،
اردیبهشت اقساطش شروع شده ۱۶۰۰ ت
اره گرفتیم تو هنوز نگرفتی؟
پارسال گرفتیم ۴۰ تومن
اره ،۴۴ تومن
من الان یکساله اماده به ضامن نمیدن
ماهمچنان تونوبتیم
بچه سوم بود😊 ۱۳۰
بله ۴۴تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.