تولد نی نی چیا گرفتین برای پذیرایی؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من چون شام دادم تنقلات نگرفتم کیک میوه (سیب موز پرتقال زردالو )

من داغ دیده بودم تولد براش نگرفتم💔

خلی دوست دارم تولد بگیرم براش
ولی واقعا شرایطشو ندارم
نزدیک تولد باید سه چهار بار ببرم پیش دکترای مختلف
همسرم هم ک کارش شبانه روزی نمیتونه بیاد
خودمم دست تنهام واقعا نمیتونم
شاید اگه همسرم بیاد یه تولد سه نفره بگیریم یادگاری

پف فیل و چیپس میوه(موز،سیب،پرتقال،توت فرنگی) همینا شامو کیکم بود دیگه

شربت و میوه و لواشک و چای و کیک و شام

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی