تدریجی بگیرروزا ببربازی تنقلات بده حواسشوپرت کن بعدکم کم شبابهش اب بده یاشیرپاستوریزه هردفعه سینتوکمتربده تا بگیری
گلم فقط کم کم شیر رو قطع کن
تدریجی باشه
چون اگه یکدفعه قطعش کنی خدای نکرده باعث آسیب های بدی میشه
عزیزم یبار عکس کتاب گذاشته بودی اونارو از کجا برا پسر خریده بودی ممنون میشم اگه حضوری خریدی آدرسشو بدی
سلام عزیزم بعدازشربت که دادی چندقاشق غذاخوری میخوره من دخترم روانیم کرده ن نون ن کوکو ن برنج ن سوپ ن اش ن فرنی نحلیم نابگوشت ن ماهی هیچی نمبخوره این بشر 😭😭
من با ریمل سینم رو سیاه کردم بچه ترسید هی میرفت میومد لباسم رو میزد کنار میگفت اوه اوه بعد یکم گریه کوتاه کرد بعد براش کم کم عادی شد کلا دوسه روز مشکل داشتم باهاش هی سیاهی سینم رو تمدید میکردم چون میدونستم میادسراغم 🤣🤣🤣😂
دختر منم خیلی وابسته بود تلخک خریدم بعد چسب زخم زدم سینم ترسید دیگه نخواست سه شب اول خیلی بی قرار بود
الان بعد ۱۶ روز بهونهمیگیره میمی پماد ..میگه پماد بزن خوب شه ولی خواب و غذاش اوکی شده ..همش بیرون پارک میبردم
یکم لجباز شده
خوردنی های مورد علاقه. ش بهش میدادم
ببین فقط نمیدونم چقدر تاثیر داشت ولی شوهر از قصد چند روز قبل از شیر گرفتن هی به پسرم میگفت می می اه اه .پسرمم اتگار یادگرفته بود مونده بود تو ذهنش .همون روز اول به هرکی میرسید میگفت می می اه اه 😂بنظرم این حرکتم کمک کرد
بچه دومم خیلی وابسته بود فاصله شیر دهی رو زیاد کردم با غذا سیرش میکردم ولی تا منو میدید یاد شیر میافتاد درنهایت با تلخک به سینه از شیر گرفتمش .یه چندباری خونه مادر بزرگاش گذاشتمش .ولی بچه اولم رو راحتتر از شیر گرفتم.
پسر منم دقیقا همین بود
جوری که میمی حکم پستونک داشت
کلا مدل پسرم این بود که ظهر و شب زیر سینه میخوابید .در طولم شبم چندبار بیدار میشد شیر میخورد .در طول روزم اگر مینشستم زمین یا با تلفن حرف میزدم سریع میومد میخورد .صبحاام از ۷اینا که هوشیار میشد تا ۹باید کلا میمی دهنش میموند تا بخوابه .شنبه ی همین هفته شیر اول صبحشو دادم که ۷ اینا خورد تا حدودا ۹.از ۹نوک سینه هامو چسب برق زدم .اومد دید گفتم اوف شده .چند لحظه نگاه کرد و رفت .بعد اون هی میومد میگفتم اوف شده میزد بالا میدید میرفت .خودم هنوزم که امروز روز ۵امه باورم نمیشد انقدر راحت کنار بیاد .تلخک ایناام خریده بودم حتی به سینه هام دستم نزد چه برسه مزه کنه.در طول روز اصلا بابت شیر گریه نکرد .فقط میومد میدید میرفت .ظهر و شب یکم خوابوندنش سخته چون زیر سینه عادت داشت و تا دیروز اول صبحاام خیلی گریه میکرد ولی امروز ۲-۳دقیقه نق زد و تموم شد .من تا سه شب شبا بهش شیر دادم و دیشب اولین شبی بود که ندادم .خیلیییییییی گریه کرد و سخت بود .خدا بخیر بگذرونه فردارو
نگران نباش خدا کمکتون میکنه
الان گرمه همه میگن بذار برای هوا سردی
فقط قطره تلخک بگیر بزن از روز دوم خودش دیگه نمیاد سراغ شیر
منم صبرزردزدم ی دفعه گرفتم
دختر منم هرکار کردم از روش تدریجی نشد اخر تلخک زدم و یکدفعه ای گرفتمش البته برنامه ریزی کردم بردمش اینور اونور یا کسایی ک دوستشون داشتو اوردم خونه خداروشکر همون نصفه روز گریه کردو تمام خیلی بی قراری نکرد حتی هرچی خواستم تو خواب بهش بدم نخورد از تلخی بدش اومد
ارع موزدم ب سینم شب اول هم سخته.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.