منم در هفته چندبار میکشم
اره من میکشم
اره من هرشب میکشم ولی خب من کمکی شیرخشک هم میدم
من قلیونی نیستم خودم دلم لک زده برا ی نخ سیگار ولی بخودم قول دادم نکشم منی ک ۹ ماه تونستم نکشم حیفه خرابش کنم بنظرم
ب هوای نفسم فعلا دارم غلبه میکنم😂
قبل اینکه بکشی بچه رو کامل سیر کن یا بدوش اماده ذاشته باش
تا دوسه ساعت بعد قلیون کشیدنم شیر نده وقتی ام خواستی. شیر بدی اولشو بدوش بریز بره بعد شیر بده
سعی کن در حد رفع هوس بکشی زیاد نکش
من میکشم شبا اما تا صب شیر نمیدم اگه هم جایی برم ظهر اینا اگه قلیون بکشم تا دوساعت شیر نمیدم میگن نیکوتین تا دوساعت تو شیر میمونه بعد از بین میره
دیدم بعضیا هم میکشن هم شیر میدن ولی من فعلا نکشیدم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.