۵ پاسخ

اوخی بزار بخوره بچه‌سینتو پستونک‌چیه
پسرمن وقتی به دنیا اومد اینقد ریز بود نوک‌سینه منم بزرگ نمیتونست میک‌بزنه‌سینمو نمیگرفت هم من گریه میکردم هم این بچه چه روزایی بود🤭🤭🤭وقتی میک‌هم‌میزد قلقلکم‌میومد

پستونک هنوز زوده اگه هم خیلی مک میزنه شاید شیرت هنوز سیرش نکرده فکشم ضعیفه طول میکشه خودشو سیر کنه

خیلی زود شروع کردی بزا حداقل فعلا به یکی عادت کنه سینه رو پس نزنه

نه الان نمیفهمه هنوز

از الان خیلی زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ ماهگی
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی