ارع بی حسه ولی اگه فشار بدی انگار یه دردی حس میکنی
اره بی حس من دوتا از انگشت های پام هم ک دست میزنم درد میگیره🤦♀️کمر هم پهلوی چپم جدیدا بی حس شده🤦♀️درد کمر و پا ک دیگه جای خود دارد🤦♀️🤦♀️اگه مثل ننه هام بچه می آوردیم چیزی ازمون نمیموند دیگه😂
من باسنمبی حسه😂😂
اره منم سه ماه زایمان کردم بی حسه
اره منم بی حسم
اگه سزارین هستی حالا حالا بی حسه عزیزم
اره من ۲ ماهه زایمان کردم
بله فک کنم کم کمش یه سال طول بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.