شمام هنوز شکم و جای بخیه هاتون بی حسه ؟

۸ پاسخ

ارع بی حسه ولی اگه فشار بدی انگار یه دردی حس میکنی

اره بی حس من دوتا از انگشت های پام هم ک دست میزنم درد میگیره🤦‍♀️کمر هم پهلوی چپم جدیدا بی حس شده🤦‍♀️درد کمر و پا ک دیگه جای خود دارد🤦‍♀️🤦‍♀️اگه مثل ننه هام بچه می آوردیم چیزی ازمون نمیموند دیگه😂

من باسنم‌بی حسه😂😂

اره منم سه ماه زایمان کردم بی حسه

اره منم بی حسم

اگه سزارین هستی حالا حالا بی حسه عزیزم

اره من ۲ ماهه زایمان کردم

بله فک کنم کم کمش یه سال طول بکشه

سوال های مرتبط