طبیعیه هنوز اطراف بخیه هام انگاری بی حسه😐

۹ پاسخ

بله من بعد پنج سال هنوز بیحسه

اونا کلا بی حسن عصبا بریده شده

عصب های اون قسمت بریده شده
تا همیشه بی حسه دگ

من دوساله رد شده هنو بی حسه

من ی سال پیش عمل شدم طرف بخیه هام بی حسه نک تو ی ماه عزیزم

اووووو من تا دوسال بی حس بود الانم‌زاییدم دوباره باز بی حسه

بله،برا منم هنوز بی حسه و گویا قراره حالا حالا بی حس باشه😁🥴

اگه سزارینی تا چند سال بیحسه

اون تا مدت ها بی حسه دیگه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی