بله من بعد پنج سال هنوز بیحسه
اونا کلا بی حسن عصبا بریده شده
عصب های اون قسمت بریده شده
تا همیشه بی حسه دگ
من دوساله رد شده هنو بی حسه
من ی سال پیش عمل شدم طرف بخیه هام بی حسه نک تو ی ماه عزیزم
اووووو من تا دوسال بی حس بود الانمزاییدم دوباره باز بی حسه
بله،برا منم هنوز بی حسه و گویا قراره حالا حالا بی حس باشه😁🥴
اگه سزارینی تا چند سال بیحسه
اون تا مدت ها بی حسه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.