اون بیحسی همیشه هست بدتر از اون اینه که همونجا ها میخاره نمیدونی کجاس بخارونی اعصابت بهم میریزه
تا همیشه همیجور میمونه
عادیه چند وقتی اونجوریه بعد خوب میشه
از منم بی حسه
کاملا طبیعیه من سه سال پیش جراحی شده بودم هنوزم یه وقتایی بی حس میشه
شاید تا آخر عمر بی حس بمونه کلا گلم.تا چند سال که طبیعیه دیگه
تا آخر عمر قراره اون رد بی حس باشه نگران نباش چون عصب از بین رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.