ببین من موز دادم
اب فراروووون
کته شوید با ماست
اب سیب موز دادم باز
در اخر پدی لاکت
هرچی میخورد زررررررر میزد بیرون ولی نشد دیگه بعد اینا
پدی لاکت خوبه
ولی برا پسرم هیچ اثری نداشت
کپسول یوموگی با ماست قاطی کن
کته با ماست پروبیوتیک بده دوغ بده موز بده
من هیچ کدوم رو پسرم اثر نداشت
اسهال دوره داره باید دورش تمام بشه
مرتب بهش او ار اس بده آب بدنش کم نشه
پدی لاکت بهتره ..روش نوشته برااسهال....
پرو بیبی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.