بچم سینه هامو خیلی کم میگیره چیکار کنم

۶ پاسخ

وای مشکل من
هرکاریش میکنم بیدارنمیشه شیربخوره تازه بیدارم میشه یکم میخوره بازمیخابه😐😐
بخدادیشب گریه کردم دیگ واقعا
چون زردیش میره بالا اینجوری بده

وای عزیزممممم😂😍

میگیرع نگران نشووو
جوووونم جوجه ب دنیا اومد بلاخره 🥹😍😍😍😍😍😍😍
واهیییی منم میخوام زود تر نینیمو ببینم🤣🤣🤣

اول مطمئن شو ک شیرت خوب میاد .اگه خوب شیر داری کلا هر سینه یه ربع شیر داره بچه سیرمیشه باهاش

طبیعی هنوز خیلی کوچیکه درست میشه

عیب نداره الان معدش کوچیکه انقدرررر بده بخوره تایمش طولانی میشه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی