سلام مامانا کسی به نی نیش ازین شربتا داده؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من پودرشو تو اب میریختم میدادم خوب بود

من دادم تا یک ماه اولاش یکم بدتر میکنه بعد خیلی رفلاکسو خوب میکنه بچم کامل رفلاکسش خوب شد امروزم بزدم دکتر گفت رفلاکس انچنانی نداره خیلی خفیف

بله من انواع چیزها رو امتحان کردم برای رفلاکس جواب نداد، اما اینو دادم یکم بهتر شد پسرم.

برای بعضیا جواب میده فکر کنم ولی به یه سری هم نمیسازه

اره من
بدترش کرد

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی