۶ پاسخ

منم ۳ صدم😭😭😭

ذخیره ت چنده؟

فقط قرص DHEAآبی امریکایی ب درمان ذخیره تخمدان پایین کمک میکنه و باعث میشه فولیکول خوب رشد کنه ایرانیییی ن امریکایی اصل. گرونم هست

من ذخیرم ۳ دهم بود و با آی وی اف باردار شدم

منم ذخیرم پایینه و تصمیم دارم این ماه شروع کنم فرایند ای وی اف رو
شماچنده ذخیرت
من ۴۲ صدمه

ذخیرت چقدر

سوال های مرتبط