واکسن دو ماهکی رو دقیق باید ۶۰ روز بزنیم؟؟؟

۸ پاسخ

نه گلم ولی سروقت باشه بهتره من ۳روز دیرتر زدم

نه من ده روز دیر زدم گفتن مشکلی نداره

چندروز دیر ترهم میتونی بزنی مثلا اگه سرماخورده باشه چندروز عقب میندازن واکسنشو

اگر بچه سرماخورده یامریض نباشه اره

نه من دوماه و20روز زدم

اره البته اگه جمعه یا تعطیلی بود ک اشکالی نداره فقط بعد 2 باید باشه من ک 1 روز بعدش بردمش

نه عزیزم زودتر نمیشه زد اما یکم دیر تر میشه

شنیدم دوسه روز اینور اونور چیزی نمیشه

سوال های مرتبط