من س روز دیرتر بردم از اون طرفم واکسن چهارماهگی باید طبق همین تاریخ ببرم ولی میگن سرموعد بزنی هم دردش کمتره و دیگ زود به زودم مریض نمیشن
سلام اگر دوراز جون سرماخوردی چیزی داشته باشه میتونی دیرتر ببری یعنی باید کاملا خوب باشه که یهو اون مریضی و این واکسن یکی نشن تبش بره بالا
حالا ۳ ۴ روز دیر شه اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.