۳ پاسخ

من س روز دیرتر بردم از اون طرفم واکسن چهارماهگی باید طبق همین تاریخ ببرم ولی میگن سرموعد بزنی هم دردش کمتره و دیگ زود به زودم مریض نمیشن

سلام اگر دوراز جون سرماخوردی چیزی داشته باشه میتونی دیرتر ببری یعنی باید کاملا خوب باشه که یهو اون مریضی و این واکسن یکی نشن تبش بره بالا

حالا ۳ ۴ روز دیر شه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی