باید دکتر بنویسه
اسپرموگرام هست.سعی کنید با دستگاه آنالیزcasaانجام بدید.چون آنالیزش عالیه.یه کانال تو روبیکا هست درمورد اسپرم ضعیف و راه درمان باخرنوب توضیح داده.کسانی که مشکل اسپرم ضعیف تحرک و مورفولوژی دارند ببینند.darmankade2025
روبیکا
دکتر زنان بروبگو بنویسه اسپرموگرافی هست
ازاد هست
دکتر ممکنه براتون تخصصی تر بنویسه
مثلا دکتر ناباروری که ما تحت نظرش ازمایش گفتیم بنویسه فاکتور های دیگه مثل شکست ژنتیکی اسپرم(منجر به سقط یا تشکیل نشدن قلب میشه)و توانایی لقاح اسپرم روهم خواسته بود ازمون
دی اف ای همسرم داد آزاد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.