۵ پاسخ

باید دکتر بنویسه

اسپرموگرام هست.سعی کنید با دستگاه آنالیزcasaانجام بدید.چون آنالیزش عالیه.یه کانال تو روبیکا هست درمورد اسپرم ضعیف و راه درمان باخرنوب توضیح داده.کسانی که مشکل اسپرم ضعیف تحرک و مورفولوژی دارند ببینند.darmankade2025
روبیکا

دکتر زنان بروبگو بنویسه اسپرموگرافی هست

ازاد هست
دکتر ممکنه براتون تخصصی تر بنویسه
مثلا دکتر ناباروری که ما تحت نظرش ازمایش گفتیم بنویسه فاکتور های دیگه مثل شکست ژنتیکی اسپرم(منجر به سقط یا تشکیل نشدن قلب میشه)و توانایی لقاح اسپرم رو‌هم خواسته بود ازمون

دی اف ای همسرم داد آزاد بود

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته چهاردهم بارداری