۱۲۰بده نترس میل داره خب
اینک میگن ۳ماه ۹۰ یچی کلی هست
بعضیا اشتهاشون بیشتره
من ۵۰ روزش ۹۰میخوره ک
شیر خوتو میدی گنارش؟
من الان 4 ماهشه تازه هرازگاهی 90 میدم
چکار کنم بخابه هرچ بش میدم میخابه ۵ دیقه دگ بیداره
من ۱۲۰ تا میدم میخوره.
گاهی هم ۹۰ تا میدم
آخه میگن نوزاد ب دندون در آوردن اینا بیوفته لاغر میشه دیگه
واسه نوزاد ۳ ماهه ۱۲۰ تا خوبه
شیر خشک؟
خوشبحالت ک میخوره 🥲🥲دختر من از وقتی رفته تو سه ماهگی بروز میدم میخوره
خب آروغ بگیرم بیدار میشه دیگ در طول روز آروع میگیرم اخرشبا گاهی ب خاب میره نمیگیرم منم میترسم بیشتر ۹۰تا بدم
عزیزم خداروشکر که نوزادتون شیر میخواد بهش بده چه مشکلی داره اگر از گوشه لبش بالا بیاره اوکیه خوب آروغشو بگیر دکتر صفدریان به من گفت سه ماهه اول رشد نوزاده و شیر زیاد بدید
90تا 120تا نهایتش
نه بسه ۹۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.