۱۷ پاسخ

بچه منم همینجوری بود دکتر گفت رفلاکس پنهان داره کولیکم داشت واقعا وقتی تو بغلم بود خودم میدیدمش ک شیر میاد تو حلقش و میره پایین صورتشو جمع میکرد سرشو تکون میداد اذیت میشد یه شربت داد برای رفلاکسش یه شربتم داد برای کولیکش واقعا تاثیر داشتن
تو هم ببرش دکتر شاید بهتر شد

من اون روز تو گهواره دیدم میگفتن گریه و خواب بچه ۴ ماه و ۱۰ روزگی خوب میشه حالا تا اون موقع امید داشته باش من خودم ب همون امید فعلا زندم🫠😂

عزیزم نهایتش تا ۴ ۵ ماهه نگران نباش پسر منم ۳ ماهش تموم شد اوکی شد خود ب خود

من یکی از دوستام الان پسرش ۶سالشع هنوز خوابش درست نشده

منوگفتن ۴ ماهگی
ولی نشد😑🤣منتظر ۶ ماهگیشم

اخ دقیقاااا😬من موندم پس کی تموم میشه

اندکی صبر سحر نزدیک است 😅

مم هنوز درگیرم درست نشده🫤

دقیقا به منم همینو میگفتن

خدا صبرت بده
من یکی دو روز بچم‌بی قراری می‌کنه میخام بذارمش تو کوچه😩

پسر من گریه هاش کمتر شد ولی خوابش تنظیم نمیشه 4 ماهشه دیگ داغونم

هر بچه ای ی قلق داره..
پسر منم غسل چهلمش رو که ریخت شبا دوازده و نیم یک می‌خوابه تا ساعت ۱۱ صبح فقط سه بار پامیشم شیر میدم اونم اگه خودم پانشم پانمیشه خودش درخواست شیر بکنه

خب گریه هاش چه دلیلی داره؟جاییش درد میکنه؟

رفلاکس داره؟؟؟

آروم میشه نگران نباش منم این دوران رو طی کردم

بچمم تازه ها اروم شد و خوابش داره تنظیم میشه

دختر من تا ۱ سالگی بیقرار بود خواب نداشت الان ۱ سال و ۵ ماهشه تازه خوب شده

سوال های مرتبط