۲ پاسخ

بله عزیزم من عیسی ابن مریم پیش داوری سزارین شدم دستش خیلی سبک و خوبه قبل بارداری هم پیش خودش بودم

دست دکتر خیلی سبک وخوبه من ۹دی کورتاژ شدم از لحطه ای ک بهوش اومدم دیگه هیچ درد وخونریزی نداشتم...همه میگن تو عمل دستش خیلی سبکه

سوال های مرتبط