سلام من شهریور بیمارستان سعدی سزارین شدم پیش دکتر داوری ،کسایی ک بیمارستان خصوصی برن سعدی یا خانواده نمیگیره زیرمیزی
سال ۴۰۳ سکه تمام میگرفت
من دوسال زیرنظرش بودم سال اول بیناراش میگفتن سکه تمام میگیره ی بنده خدای اومد یادمه چقد التماسش کرده بود سکه رو نیم کرده بود براش...پارسال میگفت ۵۰میلیون میگیره...من دیگه از زیر نظرش دراومدم امسالو قیمت ندارم ازش....اینارو همه مریضاش میگفتن
بله من
بله من
پیش هرکی میری. پیش داوری نرو.
سه ساعت طول میکشه یه کلمه حرف بزنه.خیلی حوصله سر بره بنده خدا 😐😐
کدوم داوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.