کدوم تون طبیعی جلوگیری میکنید یه سوال داشتم؟؟

۸ پاسخ

بفرما عزیزم

اره ۳ساله طبیعی

من بپرس

من همیشه طبیعی دارم

اره ما جلوگیری طبیعی داشتیم بعد پسرم و هیچی نشد بعدشم خودمون خواستیم الان باردارم 16هفته

من جیگر

من ک فردا هم قراره برم ازمایش بارداری بدم :/ البته فقط جلوگیری طبیعی نیس ک ا ن د و م هم هست ولی نمیدونم باز

من ۱۰ سال بعد پسرم طبیعی الانم بعد دخترم دنیا اومد طبیعی گاهی کاندوم

سوال های مرتبط