طبیعیه ک من تکوناشو بالای واژنم احساس میکنم🥹

۳ پاسخ

تو ۱۶ هفته هنوز تکون نمیتورن اونقدری از ۱۸ هفته تازه شروع میشه ۱۶ هفته جنین چون ریزه و تو آب معلقه خیلی ب پوست برتورد نمیکنه ک متوجه بشی اون احتمالا خون رسانی رحم یا نبضه چون از هفته بعد یا ۱۸ هفته تازه ب صورت ترکیدن حباب و نبض فقط یه روزایی حس میکنی

آره طبیعی عزیزم

منم حرکت یکی از قلام رو بالای واژنم حس میکنم قشنگ

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه انگور🍇🤰🏻 مامان حبه انگور🍇🤰🏻 هفته هفدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری