من امروز بچه رو دقیقا بالای واژنم احساس می‌کنم چرا❌❌❌❌❌

۳ پاسخ

طبیعیه

چون اونجا رو دوست داره 😉🫠

چون هنوز رحمت بالا نیومده درست بچه همونجاهاست دیگه

سوال های مرتبط

مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری