چرا من تکون نینی رو درست بالای واژنم احساس می کنم

۴ پاسخ

مثلاچجوری حس میکنین

واسه منم بالای واژن هست البته نی نی من بریچه

چون هنوز کوچولو بالا نرفته

جاش درسته😉 کم کم میاد بالاتر

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری