۱۰ پاسخ

روزا بخواب شبا بیدار باش چاره چیه

دیر اومدی نخواه زود برو🤣🤣تا یکی دو ماه همینه

عزیزم 🥰🥰چله داره بخاطر همون بعد از ۴۰روز خوابش کم کم تنظیم میشه

دخمل منم همینه
منم روزا میخوابم شبا بیدارم
چاره چیه😅😅

دختر من روزا خواب عمیق شبها ولی باید همش سینه دهنش باشه هم درمیارم دوباره بیدارو نق نق 😭فقطم شب اینجوره

خب خارجیه دیگه
ساعتش با ما اوکی نیس

من تا دو ماه اینجوری بود، همیشه شب ها بیدار تا طلوع آفتاب، بعدش میخوابید، ولی الان داره کم کم خوابش عوض میشه

وای من ک ازدیشب باکلی بخیه دارم میمیرم اصلا اروم قرارنداره بچم

وای تموم ترس من همینه هر چی به زایمان نزدیک میشمممم

پسر منم اینجوری خیلی اذیت میشم 😭

سوال های مرتبط