۱۴ پاسخ

واایی توروخدا نگین که ورم بعد بارداری ام هست 😭
من ترکیدگیه الانمو به امید بعدش دارم میگذرونم 🤦🏼‍♀️

منم دقیقا تو همین حالتم بهم قرص داد گفت زیاد برو دستشویی جوراب واریسم بپوش

منم همینجوری شده بودم جوراب ساق دار بلند بپوش پاهاتم اصلا آویزون نگه ندار نشستی رو مبل دو تا بالشت بزار زیر پاهات و رو تحتم درازشون کن

بخاطر اسپاینال عزیزم طبیعیه

واسه من بدتر از این بود ،دکتر رفتم گفت عادیه فقط جوراب واریس بپوش

جوراب واریس بپوش

من پاهام دیگه نزدیک بود بترکه بعد چند روز درست شد دقیق شد مثه قبل بارداری

من قبل زایمان ذره ای ورم نداشتم
ولی بعدش خیلی ورم کردم
قند و فشارت رو چک کن چون یه مسمومیت بعد از بارداری هم داریم
نمک نخور
زیاد راه برو
ورمت روز به روز کمتر میشه

حتما برو پیش دکترت

پای منم بعد زایمان‌ ورم‌کرد
دوبرابر پای شما
بعد چند روز که اصلا پای راستمو‌نمیتونستم تکون بدم
حواست باسه
حتما برو دکتر
به من قرص داد تا حدودی برطرف شد
هنوز زانو به بالام‌داره
و نمیتونم زانومو خم‌کنم

باید حتما زیاد راه بری
اگه برطرف نشد ‌‌یا کم نشد مراجعه کن ب پزشکت

جوراب واریس باید بپوشی و همش راه بری نباید استراحت مطلق باشی

خیلی خطرناک مواظب باش حتما تحت نظر بمون

چیکار کنم

سوال های مرتبط