سایه ی چی؟
سعی کن تنها نباشی
البته قدیمیا میگن زائو تا۴۰ روز تنها نباشه
تنها نباید باشی اصلاااااااا
بخاطر کم خونی قرصهای دوران بارداری ادامه بده
همیشه یه قران کوچیک بالا سرخودت و بچتم بذار
همه خانما اول زایمان همینجوری میشن، من حتی هر از گاهی همین احساس رو میکنم که....زیاد توضیح نمیدم واسه من چی پیش میاد بیشتر از این نترسی....
اما با تمام این تفاسیر که خیلی چیزا احساس میکنم سعی میکنم شجاع باشم و بسم الله الرحمن الرحیم میگم و حواسمو پرت میکنم، اگه عمیق بهش فکر کنی خودت خیلی اذیت میشی و واست سخت میشه
عزیزم همیشه ی چاقو و قرآن باهات باشه ...بعدم ی دعا نویس بگو برات دعا بگیره
عزیزمن از کم خون شدنه… یکم خودتو تقویت کن مکمل هم بخور ، دیگه نمی بینی
کنار یا بالاسرت قرآن بزار حتما
ویتامین و اهن بخور عزیزم
منم میدیدم بخاطر کمخونیه حتما مکملایی که تو بارداری مصرف میکردی و بعد زایمان تا سه ماه ادامه بده اوکی میشی
منم زایمان اولم میدیدم
البته اگه منظورت از سایه همون جن و اینا باشه
شبا همش میدیدم یه سایه سیاه تو آشپزخونه رد میشه
وای الانمتو آشپزخونم
ر.یدم به خودم 😩😂
چشات تار میبینه یعنی
یعنی چی سایه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.