شیشه شیر و پستونک با چی میشوربن

۹ پاسخ

مایع یونی بعد هربار استفاده

مایع استریل

با مایع یونی بیبی بی بیلندم گرفتم کف یونی بیشتره

مایع مخصوص و اب جوش

مایع استریل و تو اب جوش میجوشونم

یونی بیبی

آبجوش

مایع ضدعفونی کننده مخصوص از سیسمونی فروشیا گرفتم

تو آبجوش میجوشونم

سوال های مرتبط

مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان زی‌زی‌گولو مامان زی‌زی‌گولو ۱۶ ماهگی