منم ۱۵ فروردین بودم
گروه زدین منم با خبر کنین
خب من بزنم گروهو شماره میدین ک عضو کنم؟یا لینک بفرسم ابنجا؟
من 15فروردین بودم 🫣😊
یه گروه بزنیم ایتا
من ۱۶ فروردین بود
15فروردین🫣
من ۱۹فروردین ✋
من ۱۴ فروردین
من 11
من ۱۶
بله😅
من ۱۷ فروردین بودم
من ۱۵ فروردین بودم🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.