۵ پاسخ

زیربغل رو بگیر

منم امروز واکسن ۲ماهگی زده دمای بدنش ۳۷.۷ 😭😭

فقط پیشونی رو باید بگیری . خوبه تب نیست

اوکیه ولی میگن دمای زیر بغل دقیق ترینه

38 ب بالا میشه تب.. فعلا اوکیه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی