۱۱ پاسخ

حالا وزنشم کم باشه یکم مگه چی میشهه؟
دکترم بمن گفت ما ۲۵۰۰به بالا رو میگیم خوبه

منم شکم نداشتم
هفته های اخر در اوردم
واقعا مشخص نبود ک باردارم فقط لحظات اخر پدیدار شد😂
بچمم ریز بود ۲۶۵۰بود وزنش😃
اما برامم مهم نبود حرف بقیه
حتی الانم ک میگن بچت چ کوچولوعه میگم عععع واقعا عیب نداره بزرگ میشه حرص نخور🤣🤣

منم بچه اولم، کل شکمم بچه بود ۴۰ هفته رفتم زایمان، ماما میگفت چرا اومدی کارت چیه😑

بدن با بدن فرق داره خب
ولی من شکمم کوچیک بود بچمم ریز بود خیلی

نه گلگ به شکم‌نیست

ن بابا ، اصلا بع این حرفای بیخود توجه نکن . به من تا لحظه آخر میگفتن شکمت خیلی کوچیکه حتمی بچتم ریزه ، من خودم زیاد در قید و بند وزن بچه نبودم فقط از دکتر میپرسیدم وزنش نرمالع یا ن ، وقتیم دنیا اومد ۳۴۰۰ بود دخترم ،

وای گفتی دغدغه منم هست منم بچه اولمه و هیچی شکم نداشتم باشگاه بدنسازی کار میکردم اندامم عالی بود الان هرکی میبینه تا میگم ۷ ماهمه میگن شکمت کوچولو و فلان و بهمان اینقدر گفتن نگرانم همش نکنه بچم زیاد ریز و کوچولو باشه با وجود اینکه تغیر کردم شکمم جلو اومده ۱۱کیلو اضافه کردم از وزن ۵۴ شدم ۶۵ ولی بازم خیلی ها متوجه نمیشن حامله ام

به منم خیلی میگن توجه نکن بدن با بدن فرق داره

خیر من ماه نه شکم داشتم اونم نه زیاد خیلی کم با وجود اینکه خودم تپلم هرموقع سونو میرفتم رشد بچه ۱هفته جلوتر بود هنگام زایمان ۳۵۰۰ بود

اصلا ربطی نداره دوست من تا ماه آخر شکم نداشت میشینست اصلا معلوم نبود باردار بچه اش هم تپل بود

نوچ به اندازه شکم نیس بدن های مادرمتفاوته

سوال های مرتبط