۸ پاسخ

برای من از ساعت 4تا 7هر صبح فعال ترینه

برای منم انگار شب تا صبح بیداره و تکون میخوره صبح تا ظهر خیلی کم تکونی حس میکنم

روزا نزار زیاد بخوابه

منم تا صب بیداره صب تا شب خابه خدارحم کنه بهمون

ساعت خوابش اینجوریه😂😂

ساعت خوابش اونطوری عیب نداره

ساعت خواب شون فرق داره با ایران😂😐

وای منم داشتم همینو میگفتم به همسرم که پسرمون داره کشتی کج میگیره داخل از ساعت ۵ صبح 😁

سوال های مرتبط