برای من از ساعت 4تا 7هر صبح فعال ترینه
برای منم انگار شب تا صبح بیداره و تکون میخوره صبح تا ظهر خیلی کم تکونی حس میکنم
روزا نزار زیاد بخوابه
منم تا صب بیداره صب تا شب خابه خدارحم کنه بهمون
ساعت خوابش اینجوریه😂😂
ساعت خوابش اونطوری عیب نداره
ساعت خواب شون فرق داره با ایران😂😐
وای منم داشتم همینو میگفتم به همسرم که پسرمون داره کشتی کج میگیره داخل از ساعت ۵ صبح 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.