چرا احساس میکنم شکمم رو ب پایینه ؟




فرزند پروری دورهمی فرزند آوری

تصویر
۱۲ پاسخ

دقیقا عین شکم منه هم اندازش هم فرمش هم حالتش

من ک کلا پایینم تو خوبی

لازم نیس در بیار قیچی واس چی میمونن تو دستات روشون ساق بزار

پسر همینطوره.برامنم همینه

النگو‌هات بیرون بیار تا نخاد قیچی کنی

اصلا پایین نیست خیلی نرماله

مال منم پایینه

نه خوبه عزیزم شکم من از وقتی باردار شدم تا الان همش پایینه

شکمت فعلا اوکیه عزیزم طلاهاتو الان میتونی در بیار بعدن سخت در میاد موقع زایمان نتونی در بیاری قیچی میکنن

خوبه ...مال من از اول مدلش رو به پایینه

دکترت کیه اجازه کاشت داده

ن خوبه

سوال های مرتبط