۳ پاسخ

منم اینجوری میشم

میگن اکثر بچه سردش میشه خودشو سفت میکته ب پهلو چپ دراز بکش و حوله گرم یا پتو بذار سرت ببسن اوکی میشه

انقباض داری برو ان اس تی بده

سوال های مرتبط