۷ پاسخ

مال من نشد...ولی مال خواهرم شد...دوتامون دوبار سز شدیم🥴

واسه من جمع شد البته من یدونه دارم دوتا روخیلی هارودیدم جمع نشده دیگه

بنظرم همش ژنتیکه منم دوتا سز داشتم یکیش ۷ماه قبل ولی همون بیمارستان شکمم بهترمیشه و با اینکه لاغرم نیستم ولی خب پوست شکم بخوای نخوای شل میشه

واسه من نشده انگاری دوقلو باردارم

برا من نشد مخصوصاً وقتی سز باشی

منم همینم جمع نشد بعد 5 سال

فکرنمیکنم، مشکل من هم هست.

سوال های مرتبط