املت به شما سلام میکنه😂👌املت این چنینی درست میکنید؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من اینجوری دوست ندارم.البته که شما نوش جان

من گوچه رو رنده میکنم یه مدل پیاز حلقه حلقه میکنم پیاز که سبک شد گوجه هم حلقه های نازک میکنم میچینم رو پیاز گوجه ها سرخ شدن تخم مرغ میشکنن توش خیلی خوشمزه میشه

پوستشو بگیر

نوش جان

من میگمش تخم مرغ گوجه

خیلی عالیه
حالا یه مدل دیگه که من درست میکنم یک کیلو گوجه رو خورد کن بریز تو یه قابلمه بزار خوب پخته بشه و نرم بشه و آبش خشک بشه روغن اضافه کن یه دونه تخم مرغ بشکن توش هم بزن هم بزن تا تخم مرغ پخش بشه همه جاش شعله خیلی کم کن درشو بزار چند دیقه بعد یه ظاهر زیبا و دلچسب پیدا میکنه

اره خیلی خوشمزه میشه ولی گوجه هاشو حلقه ای میکنم

فکر کنم فقط منم که املت دوست ندارم 😐

منم اینجوری درست کردم ولی گوجه رو اول پوست میگیرم بعد حلقه ای میریزم تو روغن دوطرفشو سرخ میکنم بعد تخم مرغ میزنم توهم اینطوری درست کن دیگه وسط خوردن مجبور نیستی پوست گوجه‌ بگیری

نوش جان
همسرم تقریبا اینجوری درست میکنه

جای ما ک رژیمیم هم بخور 😕

نوش جونت مامان من گاهی اینجوری درست میکنه من خودم املت رپ فقط با قارچ و فلفل دلمه ای دوست دارم

من گوجه ها رو حلقه می کنم و تو روغن کمی سرخ ، بعدش تخم مرغ ها رو به حالت شبیه نیمرو می زنم ، سلیقه ای یکمم پودر نعناع گاهی ی گوشه اش می زنم. میشه املت آلمانی😁😁 خیلی خوشمزه ست با سبزی و فلفل

به به 😍من باگوجه رنده ای دوست دارم

سوال های مرتبط