۳ پاسخ

اگه یه سمت شکم هست نی نی هست
گاهی نفخ هم باعث این سفتی میشه که باید رها کنی 😅

طبیعیه اگه بری دستشویی راحت شی بعدش نفخ اما اکه یه سمت شکمته یخورده اونجای که گرفته رو آروم بازی بده دردش رفت بدون نی نی شیطون سفت کرده بوده 😂

اسهال نبودی

سوال های مرتبط

مامان اهورا✨ مامان اهورا✨ هفته سی‌ودوم بارداری