برا الان تو آره خوبه ولی اوایل بارداری نه
واکنش من وقتی معتاد شدم هر روز خاکشیر میخورم 🥲🤯🤕
کم بخور
مثلا در حد یه لیوان شربت
چون هم مسمومیت میده هم رحم رو نرم میکنه
اره منم خوردم ولی میگن برای سزارین خوب نی
۳۷ هفته به بعد میگن خوبه دهانه رحم نرم میکنه واسه زایمان طبیعی
نه زیاد یکم میتونی بخوری چون هفتته بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.