خانما خاکشیر ت بارداری خوبه بخورم؟؟

۶ پاسخ

برا الان تو آره خوبه ولی اوایل بارداری نه

واکنش من وقتی معتاد شدم هر روز خاکشیر میخورم 🥲🤯🤕

کم بخور
مثلا در حد یه لیوان شربت
چون هم مسمومیت میده هم رحم رو نرم میکنه

اره منم خوردم ولی میگن برای سزارین خوب نی

۳۷ هفته به بعد میگن خوبه دهانه رحم نرم میکنه واسه زایمان طبیعی

نه زیاد یکم میتونی بخوری چون هفتته بالا

سوال های مرتبط

مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل🎀 مامان دخمل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری