فرزند پروری شیر خشک
دخمل ۷ماهمو چجوری تپل کنمممممممم

۳ پاسخ

با تلمبه بادش کن😶😂

شوخی کردم😂 تپل کنی که چی بشه مهم رو نمودار و سلامتیش هست

دمپخت نررم براش درس کن گوشت هم بزار داخلش . سوپ درس کن با آب قلم . سرلاک بده . موز له کن بهش بده .

ببین از من به تو نصیحت. هیچ کارش نکن. فقط بذار چیزهای سالم و مقوی بخوره. خورد، خورد. نخورد خودت رو اذیت نکن.
من گریه می‌کردم که بچه‌م هیچی نمی‌خوره از گشنگی دور از جونش می‌میره. به هر بدبختی بود چیزی بهش می‌دادم که وزن بگیره.
الان پشیمونم. چون بعد چند سال خوب شد خودش و رو آورده بود به هله هوله و چیزهای مضر. خودم عادتش داده بودم فقط به خاطر اینکه یکی دو کیلو چاق بشه.
حالا الان اضافه وزن داره، تنبل شده. چاق شده. همه‌ش می‌خواد چیزی بخوره. چیزهای ناسالم.
الان ۷ ماهشه بچه‌ت. بهترین فرصت که فقط چیزهای سالم بهش بدی تا عادت کنه. شیر هم که می‌خوره. یعنی گرسنه نمی‌مونه.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی
مامان سید مامان سید ۵ سالگی
مامان سید مامان سید ۵ سالگی