بعضیها اعتقاد دارن نباید از رو ناخن نوزاد رد شد بخاطر همین برام سوال بود میندازین سطل اشغال یاخاک باغچه و گلدون ،،، اینطور ک معلومه بعضی از دوستان خیلی بانمک تشیف دارن میخان ایراد بگیرن !!!
من باسوهان کوتاه میکنم چیزی نمیمونه پودر میشه
تو گلدون یا زیر خاک
تو غذا میندازیم😂تو کجادمیندازی؟
یه بار نگه داشتم یادگاری 😁
باقی دفعات سطل زباله
وا خب سطل زباله دیگه این چه سوالیه
هیچ جمع نمیکنم انقد کوچیک و کمه که دقت نکردم باید جمع کنم کاری باهاش بکنم 😂
سطل زباله دیگه
سطل زباله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.