۹ پاسخ

بعضیها اعتقاد دارن نباید از رو ناخن نوزاد رد شد بخاطر همین برام سوال بود میندازین سطل اشغال یاخاک باغچه و گلدون ،،، اینطور ک معلومه بعضی از دوستان خیلی بانمک تشیف دارن میخان ایراد بگیرن !!!

من باسوهان کوتاه میکنم چیزی نمی‌مونه پودر میشه

تو گلدون یا زیر خاک

تو غذا میندازیم😂تو کجادمیندازی؟

یه بار نگه داشتم یادگاری 😁
باقی دفعات سطل زباله

وا خب سطل زباله دیگه این چه سوالیه

هیچ جمع نمیکنم انقد کوچیک و کمه که دقت نکردم باید جمع کنم کاری باهاش بکنم 😂

سطل زباله دیگه

سطل زباله

سوال های مرتبط