اره ادممیترسه بخدا
وای دقیقااا
بلهههههه 😂😂منم دقیقاپامیشم صبحاکوچیکتره تاهی غذامیخورم تاشب میادجلو
ارههه
اره دقیقااا ببخشید یدور م،،،،نم ب خودم
نفخه دیگه صبح هم ناشتایی هم نفخت کمه پلی هرچی غذا میخوری هی نفخ میاری هم تا هضم بشه طول میکشه منم اینجوریم صبح سبکم شب باد میکنم
اره خیلی کوچولوعه انگار نی نی خودشو اون پشت قایم کرده
من انقدسبک وخوبم.آخرشب ها دارم میترکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.