۶ پاسخ

ازمایشش رو که دکترش دید گفت همه چیزش اوکیه فقط ویتامین د داد

آهن و زینک و مولتی دیشب خریدم

d3 هر دو سه ماه هم آهن

اهن مولتی

من هر دوسه ماه یبار یه چیز میدم مولتی ویتامین زینک الانم میخام استئوکر بدم کلسیم و ویتامبن دی هستش دوماه میدم بعد اونم مبخام امگا 3 بدم بعدشم یه دور اهن

دکترش ب من قرص ا د داد

سوال های مرتبط