ازمایشش رو که دکترش دید گفت همه چیزش اوکیه فقط ویتامین د داد
آهن و زینک و مولتی دیشب خریدم
d3 هر دو سه ماه هم آهن
اهن مولتی
من هر دوسه ماه یبار یه چیز میدم مولتی ویتامین زینک الانم میخام استئوکر بدم کلسیم و ویتامبن دی هستش دوماه میدم بعد اونم مبخام امگا 3 بدم بعدشم یه دور اهن
دکترش ب من قرص ا د داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.