۸ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

به نظرم سایز صفر یک دست بگیری کافیه .اخه خیلی کوچیکه من اشتباه کردم زیاد گرفتم مامانم میگه حتی روزهای اولم بهش نمیشه از بس کوچیکه .
ولی یک زیاد گرفتم .
۳،۴ تا رامپر بگیر ببین چقدر به‌درد میخوره
من ۵،۶ تا گرفتم 🤭🤭🤭

سایز ۰ سه دست دوتا سر همی یکی زیر دکمه و بلوز شلوار، سایز ۱ دو دست یکی سرهمی یوی بلوز شلوار، سایز ۲ یک دست تا بعد بگیری

باز بستگی به وزن بچت داره از صفر شروع کنی یا یک

تصویر

یه دست صفر بگیر بسته
تازه من که ,۱گرقتم چون صفر کوچیکه

یه دست سایز صفر بگیر، ۳ دست یک بگیر، دور پیچ نازک نخی پنبه ای بگیر، ست های ۱۲ یا ۱۳ تیکه سایز صفر بیمارستانی خودشون داخلش دور پیچ داره، بقیه رو بذار نی نی دنیا اومد سایزشو ببین بگیر

سونو وزن نرفتی؟ من که سه دست صفر گرفتم ، بقیه ۱، البته شلوار بیشتر گرفتم

من یه دست برای بیمارستان ۱۹تیکه کادو دادن صفر بهم یدونه م ست بیمارستانی سرهمی گرفتم دیگه نگرفتم تا ببینم نیاز هست یا نه پوشکم سایر صفر گرفتم تعداد کم چون قطعا لازم میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد