۷ پاسخ

منم یازده ازادسازیم دقیقا برامن مثل شما شد

علائمت چیه ؟منم ۲۱ امپول زدم

آمپول آزادسازی تا ۱۴ روز ممکنه هاله بندازه
بعد ۱۴ روز هاله نشانه بارداریه

هاله داره ولی خیلی ادرار ریختی دوباره بزن

هردوتا هاله داره

آمپول آزاد سازی کی زدی

بله ولی خیلی ادرار ریختی

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان 🫀گل دختر‌🩷 مامان 🫀گل دختر‌🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هومن😍 مامان هومن😍 قصد بارداری