منم یازده ازادسازیم دقیقا برامن مثل شما شد
علائمت چیه ؟منم ۲۱ امپول زدم
آمپول آزادسازی تا ۱۴ روز ممکنه هاله بندازه
بعد ۱۴ روز هاله نشانه بارداریه
هاله داره ولی خیلی ادرار ریختی دوباره بزن
هردوتا هاله داره
آمپول آزاد سازی کی زدی
بله ولی خیلی ادرار ریختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.