شما هاله نمیبینین؟؟هوف روز۱۰ ازادسازیم

تصویر
۷ پاسخ

چقد زود زدی دختر من ۱۳ازاد سازیم ولی دلم نیومد گفتم تا اخر هفته صبرمیکنم
انشاللع که دوباره بزنی مثبت بشی گلم

متاسفانه منفیه و زود زدی بزار روز ۱۶ یا ۱۸ آزاد سازی بزن

ن عزیزم فکر کنم ۱۳ ب بعد باید بزنی

زوود زدی

ن گلم منفیه

عزیزم ۱۶ آزاد سازی باید بی‌بی چک بزنی

نه

سوال های مرتبط

مریم مریم قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری