چقد زود زدی دختر من ۱۳ازاد سازیم ولی دلم نیومد گفتم تا اخر هفته صبرمیکنم
انشاللع که دوباره بزنی مثبت بشی گلم
متاسفانه منفیه و زود زدی بزار روز ۱۶ یا ۱۸ آزاد سازی بزن
ن عزیزم فکر کنم ۱۳ ب بعد باید بزنی
زوود زدی
ن گلم منفیه
عزیزم ۱۶ آزاد سازی باید بیبی چک بزنی
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.