۲ پاسخ

منم دوروزه این ترشحات چسباک و دارم ولی هنوز ک خبری از زایمان نیست فقط رحمم تیر میکشه گاهی اوقات
من شنبه باید برم معاینه بشم

اره بهش میگن موکوس از نشونه های زایمانه و این که اگه درد هات شروع شد یه صورت موج داره میگیره ول می‌کنه میگیره ول می‌کنه حواسب باشه شوهرت دم دستت باشه به امید خدا که زایمان راحت داشته باشی ورزش هاتون رو انجام بده که پروسه راحت تر اتفاق بیوفته🥺
ماما همراه اگه داشته باشید که خیلی خوب میشه خیلی اون بهتون ورزش باید بده

سوال های مرتبط