۷ پاسخ

از شامپو پینو راضی

عزیزم از شامپو پینو راضی ای؟

عافیتتتتت باشههههه،💋🥰

مایع پینو انقد خوشبوعه ولی نمیدونم چرا شامپوش خیلی بو نداره
من به امید بوی خوبش خریدم ولی بعد دیدم زیاد بو نداره☹️

عزیزم🥹جوراباشو ترخدا😍
عافیتت باشه

پینو خوبه؟

افیت باشه😍♥️

سوال های مرتبط