۶ پاسخ

بله همسرت هم قوی باشه حتما ممکنه. در حالت عادی اکثرمون ماهی یکی دو تا فولیکول غالب داریم

بله ممکنه

منم یدونه 13داشتم نشدم، این ماه دوباره دارم لتروزول میخورم

اره خیلی خوبه

۱۲ سیکلم رفتم سونو گفت فولیکول نداری اما الان تستم مثبت شده

لتروزول خوردی؟؟

سوال های مرتبط