کیسه آب پاره شه تا چند روز بچه میتونه دووم میاره

۵ پاسخ

والا میگن شش ساعت
چون کیسه آب خواهرم توی جنگ پاره شد هیچ بیمارستان خصوصی بدون نامه سزارین اختیاری انجام نمی‌داد دکتر خودشم شمال بود کل تهران رو داشتن دنبال بیمارستان می گشتن چون 36 هفته هم پاره شده بود از طبیعی می ترسید
زنگ زدم به دکترش گفت شش ساعت وقت هست دیگه نمی‌دونم

اگه توی بیمارستان باشی با کمک دارو ی س روزی نگهش میدارن

سریع باید بری بیمارستان،من کیسه ابم پاره شد ۴صبح،۱۰صبح زایمان کردم

تا۲۴ساعت فقط دووم میاره🫠

کیسه اب پاره بشه که دیگ بچه میاد بدنیا

سوال های مرتبط