۳ پاسخ

بالشت. زیر سرشونو. بزارین بزرگ‌باشه. به حالت. نیمه نشسته
کمتر اذیت میشن

منم همین الان دارم گریه میکنم ۷صبح ۶۰تا تو خواب دادمش تا الان نخورد هرکار کردم
نیم ساعت جیغ زد تا خوابید که شیر بدمش

هنوز خوب نشده رفلاکسش🥲😩😩😩

سوال های مرتبط