دکترمینویسه.دکترش گف چکاپ یک و دوسالگی حتما باید انجام بشه،دوسالگی مهمتره.منم هنوز نبردم امروز فردامیبرم دکترش بنویسه
من پسرمو بردم دکتر نوشت ازمایششم انجام دادم چندروز پیش رفتم گرفتم تو جوابش یکی از انزیم های کبدیش بالا زده بود انقدر نگران بودم خدا میدونه بردم پیش متخصص خوده پسرم گفت اصلا چیزی ب نام چکاپ دوسالگی وجود نداره کی گفته ببری خلاصه گفت بدون تجویز متخصص کاری رو انجام نده منم اشتباه کردم شوهرمم خیلی غر زد
ی چکاپ اجبار نیست
ولی بهتره انجام بشه
چون مولتی و آهن بعد دو سال فقط برای بچه هایی لازمه که کمبود آهن یا ویتامین خاصی دارن
من بردم دکتر واسه پسرم نوشت
خب بیمه داری دکتر بنویسه هزینش کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.